In het spoor van Maxima

13 februari 2011 - Bariloche, Argentinië

We zijn nu in Bariloche en omgeving, voorheen bekend vanwege de chocolade bij de Nederlanders, maar nu........................vooral vanwege de broer van Maxima en Maxima uiteraard. In deze regio heeft de broer van Maxima (Martin Zorreguieta) drie restaurants en iedere Nederlander wil bij hem eten. We hebben al een foto van Maxima ontdekt in een eenvoudig Argentijns restaurantje.

Hierover de volgende keer meer................ Liefs voor iedereen vanuit dit prachtige groene winter-sport oord in het zuiden van Argentinie.

1. Hans y Hansje:
    hallo trekkers,
    We zijn hier helemaal met jullie meegetrokken. Fantastische reis! Kijken uit naar de Maxima-story.
    groet
    Hans en Hansje
  2. joke en alt:
    14 februari 2011
    Hoi vriendjes, wat heb ik spijt dat ik niet naar Chili gegaan ben toen mijn broer er woonde! Geniet ervan, we volgen het met belangstelling !
  3. Hanneke:
    Hola amigos,
    Wat maken jullie weer veel mee. De natuur zoals jullie die beschrijven lijkt me echt prachtig.
    Verder was ik niet "jaloers" op de haarspeldenweg net na de grens brrr...Toen Rob en ik een keer met aanhanger stil kwamen te staan op het steile stuk weg in Maryvilla stond ik direct naast de auto. Om stenen achter de banden te leggen hoor.
    Ik hoop dat jullie fijn blijven genieten en ons nog een poosje verblijden met alle reisverhalen.
    Tot de volgende keer!
    Veel liefs en een zoen van Han
  4. jacinta:
    14 februari 2011
    Hallo genieters, moeten wij er ook naar toe? in gedachten reizen wij met jullie mee en zien het mooie door jullie ogen, alleen proeven wordt een beetje moeilijk. geniet ervan, we kijken alweer uit naar de volgende berichten.
    liefs, Hans en Jacinta
  5. Rob:
    Hallo vriend en vriendin,

Vandaag kwamen er plotseling 4 berichten dat er een nieuw verslag van jullie was. Ik had jullie al enige tijd gemist maar dat werd dus in een keer goedgemaakt. Waarschijnlijk heeft de reissite even de hik gehad.

Jullie belevenissen zijn weer om jaloers op te worden. Wat ik nog wel mis zijn al die voetballers waarvoor de soldaat op dienstreis naar Argentinie is gegaan!

Ook liefs van mij, Rob
  6. Marleen en Ben:
    14 februari 2011
    Net als Rob, zie ik ook plots 4 berichten. Alle tekst en foto's bekeken en heel erg jaloers in stilte natuurlijk om jullie prachtige reis, heerlijk weer. Nou ja af en toe een buitje. Maar de kwaliteit van de wijn vergoedt heel veel hè Dicky?
    Nog 4 weekjes en dan mogen wij ook weer op stap!
    Geniet ze, dikke knuffel voor allebei. Marleen & Ben
  7. Mandy:
    14 februari 2011
    Wat leuk om de verhalen weer te lezen. We genieten mee. Wel een intensief reisschema (paatje, af en toe de oogjes dicht doen hé) als ik het zo lees. Kijk uit naar de nieuwe berichten! Liefs xx
  8. melanie:
    Lieve Dick en Margriet,

Het is echt genieten van jullie verhalen.
    Maar wat een energie hebben jullie!!! Steeds weer bus, trein, boot of vliegtuig in. Maar ik zou zo met jullie willen ruilen. Ik ben benieuwd wat het Bariloche van Maxima jullie allemaal te bieden heeft.

Lieve groeten, melanie