Reis Argentinie en Chili

Lieve allemaal,

Onze reis is nu schriftelijk bevestigd. We gaan samen een bijzondere reis maken door het wijn- en merengebied van Argentinie en Chili en blijven dan nog een kleine 3 weken in Buenos Aires, waar Dick voetbal afspraken heeft.  Wat zullen we weer meemaken?

1. Dini en Paul:
    23 januari 2011
    We wensen jullie een heel fijne reis!
    Kom vooral weer gezond terug.
    X X X D&P
  2. Margriet:
    23 januari 2011
    Hola D&P, we gaan deze reislogger proberen te gebruiken onderweg om onze avonturen vast te leggen.
    Heb dit nog nooit gedaan. Is al weer een uitdaging op zich en daar houden we van....
  3. Rob:
    23 januari 2011
    Het werkt prima. We zijn benieuwd naar jullie avonturen en natuurlijk ook naar al die Maradonna's die Dick daar moet gaan ontdekken. Of gaat het om een dameselftal?
    Vast een mooie en veilige reis toegewenst.

xxxRH
  4. Annet en Gerard:
    24 januari 2011
    Hoewel wij jullie nog hopen te zien voordat jullie de reis aanvangen, wensen wij jullie nu reeds een goede reis. Al was het alleen maar om te zien hoe dit nieuwe idee uitwerkt.Annet en Gerard
    p.s Alle vrienden de hartelijke groeten
  5. C&A:
    24 januari 2011
    wij zien jullie nog ,maar een leuk idee,
    een digitaal dagboek ,knuffel
    C&A
  6. Carel en geer:
    24 januari 2011
    We wensen jullie een heel fijne,goeie reis toe.
    We zien met belangstelling jullie berichten tegemoet. Blijf gelukkig en gezond.
    Liefs van Carel en Geer
  7. hilde:
    24 januari 2011
    Lieve Margriet en Dick, klinkt als een heerlijke bestemming, zowel letterlijk als figuurlijk. Geniet ervan, liefs en groet, hilde
  8. Marleen en Ben:
    25 januari 2011
    Hola Margriet en Dick,
    Leuk hoor; A. de reis die jullie gaan maken.
    B. de hippe manier om van jullie avonturen op de hoogte te blijven. Ook af en toe foto's????
    Wanneer gaan jullie? Misschien kofferdragers nodig?
    Groetjes, B&M
  9. Margriet:
    25 januari 2011
    Hola B&M, we kunnen wel kofferdragers gebruiken, want we hebben kleding nodig voor warm en koud weer en het zou leuk zijn om jullie weer eens uitgebreid te spreken.Feel free.....
  10. joke en alt:
    29 januari 2011
    Geniet er van en kom veilig weer thuis. Goed idee deze site dat kunnen we ook wel eens proberen. groetjes Joke en Alt